۴ پاسخ

سنگین میشه ، مثل آرد کیک توخالی و پف نمیشه

من با ارد بربری میپزم عالی میشه

باور کن خیلی بد میشه الکی موادو حروم نکن.مزه نون سنگک شیرین میده خیلی بده

شدن میشه
ولی کیفیت کیک با آرد سفید رو نداره

سوال های مرتبط