خانم هاکسی بچش روی پوستش اینجوری هست

تصویر
۲۰ پاسخ

چه خوش رنگه.جذابه به نظر من .چون مخصوص بچته هرکی اینو نداره

ماه گرفتگی فک کنم خیلیارو دیدم من ولی دختر خودم نداشت ن

من عين همينو رو همينجاي شكمم دارم
ولي مادرم ميگه وقتيي توو شكمم بودي اومدم در كمد باز كنم، تيزي در محكم خورده ب شكمم

ميگه خيلي ترسيدم ولي همش گفتم خداكنه اگه قراره لك بشه توو صورتش نيوفته نوو شكمس جايي بيوفته

بعد ك ب دنيا اومدم ديدم رو شكمه و ياد حرفم افتادم.

حالا سرجمع فك نكنم اين حرفا علمي باشه چون بچه توو هفت لايه شكمه و ضربه اي بهش نمبرسه، ولي خاطره قشنگيه ك كنج ذهنم مونده🩷🩷

عزیزم چ بامزه من دارم ولی کمرنگ

پسر من رو باسنش ابیه به خاطر چیه

دختر جاریم روی شکمش دقیقا مثل اینه پسرم هم باسنش ابی رنگه

پسرمنم یکی داره نزدیک قسمت خصوصیش البته کوچیکتروکم رنگتر از۳ماه به بعدم اینجوری شد

پسر منم کمرنگترش رو داره پشت پای راستش

پسر عمه و برادر شوهرم از این خالا رو شکمشون دارن

پسر من رو ارنجش دار

پسر من کوچولوشو سفید رنگ داره

ماه گرفتگی هست منم مثل همین رو بازوم دارم

منم دخترم رو باشند داره کمرنگ ترشو

پسرم‌دقیقا رو شونه اش داره

چه زیبا و خاص

الهی بگردمش من
دختر منم کمرش داره ولی کوچیک تر
خیلی قشنگه که ، ماه گرفتگی عزیزم
خودش یک علامت قشنگه

کمرنگ اینو دخترم رو باسنش داره

خال هست ماه گرفتگی کمرنگتره انگار
اما قشنگه چکارش داری اینا نشونه هستن من خودم رو پام دارم اما دخترم فقط از وقتی بدنیا اومد کونش سیاهه کمرنگ شده ولی کامل نرفته

واای چه خال قشنگی ...

خال نیس؟من یدونه کوچیک رو شکمم دارم

سوال های مرتبط