۱۷ پاسخ

ب پسر من نان دادم یوبوست گرفت .ببلاک خریدم بهش ساخت
باید ببینی کدومش ب بدن بچه ت سازگاره

نان ۱ خوبه من از اول به دخترم میدم

نان اچ آ. راضی ام

آپتامیل پرونوترا 👌🏻

نان یک‌اوپتی پرو میدم خیلی خوبه

سمیلاک نئوشور

نان ۱ اوپتی پرو

سیمیلاک کامفورت

والا من ببلاکو فقط قبول دارم بچمو اذیت نکرد

اپتامیل پرو خیلی راضیم

نان 1 میدادم که بشدت سنگین و نفخ اور و یبوست زا بود
عوض کردم الان چند روزه ببلاک میدم

نمیدونم کدوم بهتره اما نان ب دختر من ساخته

نان میدم راضیم

من آپتامیل میدم

من ببلاک میدم خیلی خوبه

من هیپ میدم فوق العادس

من اپتامیل میدم خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی