ب پسر من نان دادم یوبوست گرفت .ببلاک خریدم بهش ساخت
باید ببینی کدومش ب بدن بچه ت سازگاره
نان ۱ خوبه من از اول به دخترم میدم
نان اچ آ. راضی ام
آپتامیل پرونوترا 👌🏻
نان یکاوپتی پرو میدم خیلی خوبه
سمیلاک نئوشور
نان ۱ اوپتی پرو
سیمیلاک کامفورت
والا من ببلاکو فقط قبول دارم بچمو اذیت نکرد
اپتامیل پرو خیلی راضیم
نان 1 میدادم که بشدت سنگین و نفخ اور و یبوست زا بود
عوض کردم الان چند روزه ببلاک میدم
نمیدونم کدوم بهتره اما نان ب دختر من ساخته
نان میدم راضیم
من آپتامیل میدم
من ببلاک میدم خیلی خوبه
من هیپ میدم فوق العادس
من اپتامیل میدم خیلی راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.