من بیومیل ای ار میدم واقعا خیلی تاثیر داشت
من نان دادم
راستی وزن دهشیم اوکیه
مثلا دیروز واکسن زدیم ۶کیلو بود کاملا نرمال
ببلاک ساده میدم
ای ار واسه رفلاکسیه تخصصی ولی اون سخته باید بمونی اولا چند دقیقه بعد درست کردن از طرفی غلیظه دیر از سوراخ میره دهن بچه خسته میشه
واسه همین ساده رو از اول دادم همین اوکی تر بود
اپتامیل هم بالامیاورد
من بچم بردم دکتر واسه رفلاکسش ولی بهتر نشد همینه
ببلاک اچ آ
من ببلاک ۱ میدم
ببلاک آی آر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.