۷ پاسخ

عزیزم ی سوال نوشتی امروز وارد ۳۶هفته شدی پس چرا بالا هفتت نوشته ۳۹؟؟

بعد از هفته ۳۶ نباید شیاف بزنی
من از اول بارداری شیاف داشتم دکتر گفت از اول ۳۶ قطع کن تا روند زایمان شروع بشه

برو بیمارستان
من بچه اولم کمر درد بیشتر داشتم تا دلدرد یهو رفتم بیمارستان گفت موقع زایمان هست

برو ضرر نداره هفتتم خوبه

برو حتی اگه درد زایمان نباشه هفته های ما حساسه هر دردیو باید چک کتی ک‌خدایی نکرده نی نی تو اذیت نباشه برو نهایتا ی ان اس تی ازت میگیرن

نه گلم درد زایمان نیست چون دردهای پریودی نداری ، استراحت کن کیسه آب گرم بزار ، ولی اگه فکرت راحت نیست برو دکتر

اگه کمرت و پاهات و شکمت درد میکنه درد زایمانه بری بهتری

باید حتما بری بیمارستان

سوال های مرتبط