۶ پاسخ

اره منم زدم

اره زدم

پسرمن مریض شده بود آممول زد حالا نمیدونم برای سرفه بود آبریزش یا تب ولی بهتر شد

اره من زدم

ن عزیزم

نه نمیزنن دیگه تب بچه زیاد بودنی میزنن

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی