معمولا سونوی ۳۲ یا ۳۳ هفته باشه دیگه قطعیه چون بچه سایزش جوری شده دیگه نمیتونه بچرخه.اگه معاینه لگنی هم اوکی باشه که طبیعی میشه وگرنه میره برای سز
دکترم گفت من طبیعی هستم گفت کلا همه بچه اولشون طبیعی هست امکانش هست هفته های اخر تغیر کنه سزارین بشم؟
از منی که تجربه دارم دیگه آخرین لحظه زایمان دکتر به من یکسره میگفت طبیعی لگن خوبه رسیدم روز آخر یکروز درد کشیدم با آمپول فشار موقع معاینه های آخر میگفت نه لگنت جواب نمیده که دیگه مکنیوم شدم و سزارین اورژانسی
ولی من بچهام هردوتاطبیعی هستن توی سونوهام اما متاسفانه نتونستم طبیعی سزشدم
سونوگرافی آخر
سونو ۳۶-۳۷ هفته
اخرین سونو بهت میگن که سرِ بچه پایینه یا بالاس، اگه پایین باشه ینی میتونی طبیعی زایمان کنی، البته باید دکترتم معاینت کنه ببینه لگنات بزرگه یا کوچیک
سونو آخر گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.