بستگی به بچه داره
هر مادری تغذیه اش فرق داره اگر کولیک نی نی ات شدیده لبنیات نباید بخوری
نه . من که همه چی میخورم
نه فقط زیاده روی نکن چون ترشیدگی معده زیاد میاره لبنیات مثل خامه وپنیر
من میخورم
خامه اشکال نداره بخوری فقط ممکنه چون چرب هست به بچت نسازه اسهال بشه
دکتر به من گفت فلفل ، سیر هم تو غذا هم خام ، پیاز خام ، گروه کلم ها و حبوبات نخور
چیزی از لبنیات و خامه و میوه ها نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.