۴ پاسخ

حبوبات ،لبنیات،نوشیدنی های گازدار،فست‌فود،کلم برکلی و گل کلم ،سیر و پیاز،بادنجون اینا چیزایی بود که دکتربهم گفته نباید مصرف کنی

دكتر به من گفت تا ٤ ماهگى اينارو نخورم(كاهو ، كلم ، بادمجان ، گوجه خام ، سير و پياز خام ، سوسيس و كالباس ، نوشابه ، قهوه و كاكائو ، كيوى و اناناس و نارنگى )

اگه کولیک داره چیزایی ک نفخ دارن
لپه و عدس نفخشون کمترع
شیر سرد نخور
سبزی خوردن دل درد میاره برا بچه فقط ریحون بخور

ترشی وسیر وپیاز وسبزی خوردنی میگن طعم شیرو عوض میکنه نی نی نمیخوره🐥

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۱۶ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی