حبوبات ،لبنیات،نوشیدنی های گازدار،فستفود،کلم برکلی و گل کلم ،سیر و پیاز،بادنجون اینا چیزایی بود که دکتربهم گفته نباید مصرف کنی
دكتر به من گفت تا ٤ ماهگى اينارو نخورم(كاهو ، كلم ، بادمجان ، گوجه خام ، سير و پياز خام ، سوسيس و كالباس ، نوشابه ، قهوه و كاكائو ، كيوى و اناناس و نارنگى )
اگه کولیک داره چیزایی ک نفخ دارن
لپه و عدس نفخشون کمترع
شیر سرد نخور
سبزی خوردن دل درد میاره برا بچه فقط ریحون بخور
ترشی وسیر وپیاز وسبزی خوردنی میگن طعم شیرو عوض میکنه نی نی نمیخوره🐥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.