خانم‌های کرمانی دکتر فرشته عباسلو دکتر خوبیه ؟

۵ پاسخ

انیس قاسمی ام دکتر خوبیه ابجی من پیشش بود خیلی راضی بود

من میرم پیش حمزه نژاد

عالیه دکتر من بودسزارین شدم بشدت ازشون راضیم بشدت خوش اخلاق باسواد خوش انرژی باحوصله فقط مطب شلوغه که ارزش منتظر بودن رو داره

دختر عموم هم چند سال باردار نشد فرستادمش پیش خانم دکتر و با اولین نسخه هاش باردار شد و پیش خانم دکتر زایمان طبیعی اپیدورال انجام داد
الان همش منو دعا میکنه میگه چ دکتر خوبی بهم معرفی کردی

من دکترم خانم دکتر عباسلویه
از زمان مجردی پیش هانم دکتر برای چکاپ و تنبلی تخمدان میرفتم
انقد راضیییییییی ام که نگو
الان با اینکه سیرجان زندگی میکنم دکترم رو عباسلو انتخاب کردم
بهههه شدت دکتر آرومیه
من کای استرسی ام
هر دفعه مشکلی برام پیش میاد میرم پیشش ارومم میکنه و خیلی راحت درمان مشکلم رو برام توضیح میده
بسیار هم باسواده
سونوی الکی و ازمایش الکی نمینویسه
پولکی نیست

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم❤️🥺 مامان گندم❤️🥺 هفته یازدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری