خانوما شما حرکت های بچتون کدوم سمت حس میکنید!؟؟

۱۰ پاسخ

دقیقا همجا

همه سمت😁

همه جا هس تو کمرمم میزنه 🤣

برای من بیشتر سمت راست

راست.

من دقیقا زیر ناف😅

من همه طرف 🤣🤣
ب چپ بخوابم میاد سمت چپ میزنه
به راست بخوابم میاد سمت راست میزنه😅😅

سمت چپ شکمم جایی که بچه هست انحراف داره

برا من کرال سینه میره😂پاهاشو یه طرف حس میکنم دستتشو یه طرف دیگه

قبلا تو هفته های پایین تر که بچم ب پا بود همش تو مثانه م لگد میزد و کنترل ادرار برام سخت بود
الان بیشتر تو پهلوهام

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری