۴ پاسخ

ببین من پسرم انقددد شدیده که تقریبا به شیرم حساسه اصلا هضمش نمیکنه
هر دارویی میدی باید قبل شیرت بدی که باد خالی بشه
ایرانی خارجیم فرق نداره
من گریپ میکسچر میدم و قطره کولیکز
قبل هر شیر دادن که میشه ۳ ساعت یکبار یکی رو میدم
راحتم دفع می‌کنه
فاصلشونم ۶ ساعت یکبار میشه که اوکیه و تداخل ندارن
برای راحتیم گریپ رو توی پستونکش میدم یه قاشق چای خوری
قطره هم نیم لول یا نیم سی سی با قطره چکونش و تمام

هیچی مثل کریپ میکسچر نی البته خارجی ایرانی اصلا ب درد نمیخوره و الکل داره

گریپ میکسچر

برامن که گریپ میکسچرعالیه

سوال های مرتبط