۵ پاسخ

خوبه عزیزم نرمال نرماله...زیاد دنبال اضافه وزن نوزاد نباش خوب نیست بذار روند نرمالش رو طی کنه

عزیز خوبه دیگه پسر من چهار ماه و ده روزگی تازه شش کیلو بود

خوبه پسر منم همین وزناس دکتر گفت نرماله وزنش

بدنیا اومد ۳۵۰۰ بود؟؟؟

نه عالیه
بچه من شیر نمیخوره وزن نگرفته که هیچ کمم شده😭

سوال های مرتبط