خوبه عزیزم نرمال نرماله...زیاد دنبال اضافه وزن نوزاد نباش خوب نیست بذار روند نرمالش رو طی کنه
عزیز خوبه دیگه پسر من چهار ماه و ده روزگی تازه شش کیلو بود
خوبه پسر منم همین وزناس دکتر گفت نرماله وزنش
بدنیا اومد ۳۵۰۰ بود؟؟؟
نه عالیه
بچه من شیر نمیخوره وزن نگرفته که هیچ کمم شده😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.