وزنش ماشالله خیلی خوبه. دختر من ۳ ماهش پر شده ۵۹۰۰ عه وزنش. وزن تولدشم ۳۳۰۰ بوده. با این وجود من شیرخشک نمیدم چون روی نموداره
آره خیلی خوب بوده پسر من ۴۴ روزه گی ۵۶۰۰ یا ۵۰۰ بود گفت عالیه وزن تولدش هم ۳۵۰۰ بود
وا میخوای غول بشه، ماشالا وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.