ینی کسی لوپرامید ب بچش نداده اینجا؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

من قرص لوپرامید دادم
هر ۱۲ساعت نصف قرص

من دادم ولی کیدی لاکت خیلی عالی بود واسش

من دادم برای اسهال شدید عالیه

پودر سنجد هم بدی خیلی خوبه .یکمی بزن رو ماست بخوره

من دادم آب روآتیش واسه اسهال

من ندادم والا

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان مامان دایان مامان مامان دایان ۳ سالگی
مامان مامان دایان مامان مامان دایان ۳ سالگی