کسی برا اسهال بچش لوپرامید داده؟؟؟

۴ پاسخ

عزیزم اسهال دختر شما خلطی بود و در روز چند بار اسهال میکرد

من امروز خریدیم دادم بچم اسهاله شدید خودشم عفونی

من دادم خیلی خوبه ولی حتما دوز باید رعایت شه چون خطرناکه

من دی سیکلومین دادم با پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی