۱۹ پاسخ

کپسول یوموگی هم بهش بده عالیه هر ۱۲ ساعت نصف کپسول رو توی اب بریز بهش بده انشاالله خوب میشه

ببین نوشابه عالیه نوشابه مشکی بده بخوره

برای بچه ها کپسول یومیگی میدن که عاللللی . کپسول رو اول خالی کنی بعد با یک قاشق آب حل کنی بده بچه بخوره .

من هر چی دادم خوب نشد روزی چن بار اسهال میرفت لوپرامید دادم ۳ سی سی یه روزه خوب کرد

اگ شدیده وانلایت از داروخونه بگیر بعد هر دفع بهش بده اب بدنش تامین میکنه
موقع اسهال خیلی مهمه ک اب بدنش کم نشه
وگرنه کنارش تب میکنه

اره فقط بیشتر از پنج قطره در روز نده ضرر داره

خب اگ عفونیه ک جلوشو نگیر
همون دارویی ک دکتر داده رو استفاده کن بند میاد
کنارش کته ماش،کته سیب زمینی و هویج با ماست بده
شیرینی و چربی نده بدتر میشه
اب زیاد بدع چون اسهالش شدیده

ساشه کیدی لاکت بده خیلی خوبه

قطره کامفورتی کید هم خوبه

من دادم هر ۱۲ساعت ۲و نیم سی سی ۲روز

برای دختر من پدی لاکت جواب نداد کیدی فلور نوشت

پپدرسنجدبریزتوماست بده

دکتر چرک خشک کن تجویز نکرد؟

برا ایهال فقط پدی لاکت جوابه من هر بار پسرم میگیره پدی لاکت میدم سریع خوب میشه

اره من میدم سریع بندمیاره

پودر کیدی لاکت تو ماست بهش بده

اونو نمیدونم ولی روزی دو سه بار سیب رنده کن بده اب رو اتیشه

اسهال
فقط اب جوش و زنجبیل ینی اب رو اتیش ده دقیقع خوب میشع

شربت زینک بده سریع خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی