۴ پاسخ

من دردداشتم معاینه شدم یک سانت بود بعد شب دردداشتم صبش دیدم خونریزی کردم دردش زیادنبودرفتم بیمارستان دوسانت بود پیاده روی میکردم چارسانت شدم ولی دردش قابل تحمل بود بعدبستریم کردن چون خونریزیم شدید شد وگرنه ک باز تحمل میکردم تاباپیاده روی و ورزش بیشتر بازشه

من دو تا بچه هام هم یک سانت باز میشد شروع میشد دردام

فرق داره

برا من چهار سانت بود درد گرفت

سوال های مرتبط