۶ پاسخ

بارداری اولم من ۳ بودم بستری شدم با آمپول فشار برا بارداری دوم کیسه آبم ۳۷ هفته و ۵ روز ترکید بعدش معاینه شدم ۲ سانت بودم بازم با آمپول فشار زایمان کردم.

سلام چجوری سوالی که میپرسید برای همه میاد و جوابتونو میدن من هرچی میپرسم نمیاد انگار

۳سانت به بعد

من دوسانت باز بودم گف سرش بالاعه برو خونه

۴ تا ۵

۴تا۵فک کنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💞 مامان هدیه خدا💞 ۶ ماهگی