بارداری اولم من ۳ بودم بستری شدم با آمپول فشار برا بارداری دوم کیسه آبم ۳۷ هفته و ۵ روز ترکید بعدش معاینه شدم ۲ سانت بودم بازم با آمپول فشار زایمان کردم.
سلام چجوری سوالی که میپرسید برای همه میاد و جوابتونو میدن من هرچی میپرسم نمیاد انگار
۳سانت به بعد
من دوسانت باز بودم گف سرش بالاعه برو خونه
۴ تا ۵
۴تا۵فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.