چندسانت بازباشی بستری میکنن

۴ پاسخ

بستگی داره مثلا من ۲ سانت بودم ولی چون فاصله دردهام کم بود بستری شدم

من رحمم کلا ی سانت بیشتر باز نبود..بستری شدم با آمپول فشار رحمم باز شد

۳ ۴ سانت باشی و بیمارستان بهتره

4سانت

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی