من دهانه رحمم۱.۵سانت بازه هفته دیگه باید زایمان کنم اگر نشد آمپول میزنن
والا قبلا ۴ سانت بود الان تا ۶ سانت هم بستری نمی کنن بعضی جاها
منو ببینننن اصن ن دردی ن چیزی خسته شدم🤦🏻♀️😂 فک نمیکردم ی روزی منتظر درد بشینم
کی بشه دردم بگیره برم بیمارستان
۳ سانت دیگه بستری میکنند
4سانت عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.