چندسانت باشیم بیمارستان بستری میکنن

۶ پاسخ

من دهانه رحمم۱.۵سانت بازه هفته دیگه باید زایمان کنم اگر نشد آمپول میزنن

والا قبلا ۴ سانت بود الان تا ۶ سانت هم بستری نمی کنن بعضی جاها

منو ببینننن اصن ن دردی ن چیزی خسته شدم🤦🏻‍♀️😂 فک نمیکردم ی روزی منتظر درد بشینم

کی بشه دردم بگیره برم بیمارستان

۳ سانت دیگه بستری میکنند

4سانت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💞 مامان هدیه خدا💞 ۶ ماهگی