۷ پاسخ

سایتابازشده الکی میگن بعدشم من دوتاباسهمیه خریدم چندروزبعدرفتیم گفتن ندارع سهمیه بریداول ماه بیایندخاک برسرشون بامملکتشون هی هم میگن فرزندآوری کنید

پشت قوطی شیر خشک نوشته بالای یکسال ۲ تا ۳بار در ۲۴ساعت
۲۱۰تا
بیستر غذا باید بخوره
ولی جور درنمیاد حالا از امروز بفکر اینم نصف نصف بدم

آزاد خریدی ۲۸۰؟
با سهمیه هم ۲۵۰ هست خیلی فرق نمیکنه

صبحونه ناهار شام یک یا دو میان وعده شیر صبح بعد از بیدار شدن و شب قبل خواب و یه بارم در طول روز

ما که هر دو و نصف یک عدد شیر خشک میخوره سهمیه کفاف نمیده همش ازاد میگیریم بعد از زمان جنگ دیگه سایت بستن رو کد ملی نمیدن من هر جا رفتم گفتن سایت بسته هست

غذاش دگ مونده ب خودت ک کیا بش بدی
میتونی روزا با غذا و میان وعده سیرش کنی هرزگاهیم شیر بدی وسطاش
بد شب موقع خواب شیر بدی

عزیزم سهمیه دخترت چنتاس

سوال های مرتبط