۸ پاسخ

رابط سینه بگیر

عزیزم منم مثل شما بودم،خیلی سختی کشیدم حتی وقتی پسرم سینه نمی‌گرفت منم غذا نمیخوردم دلم نمیکشید، ولی تلاشت رو بکن که بگیره ،واقعا الان خوشحالم که پسرم شیر خشکی نشد ....سینه هام رو خالی میکردم ،چون مثل توپ میشد و نمیتونست پیدا کنه بخوره ،فقط تحمل کن عزیزم و از تلاش دست بر ندار

مال منم همینطور بود اخر شیر خشکی شد

مثل مننن به نوک سینه هات سرنگ بزرگ بنداز ک بیاد بیرون

😭😭😭منم سینه ام نوک نداره هرچقد هم فشارش میدم فقط دو قطره شیر میاد دیگه نمیاد،خیلی هم درد دارن،میذارم دهن پسرم میک میزنه چیزی نمیاد گریه میکنه دیگه شیر خشک میدم😭😭نمیدونم چیکارکنم مامانم میگه شاید مجرای شیرت بسته اس چیزی در نمیاد

منم اینجوری بودم فعلا با شیردوش بدوش بده بهش،شیردوش که میزنی نوک سینه در میاد

عزیزم تامیتونی باشیردوش برقی بدوش و باز سرپستانت بازی کن تا درشه و باریک شه

از رابط سينه استفاده کن

سوال های مرتبط