اگه میخوای کلا شیر خشک بدی بدوش و شیشه بده ولی اگه واقعا دلت نمیخواد شیر خودت رو ول کنه تلاش کن
من تازه روز هفتم قبول کرد سینمو بگیره
۳۰سی سی
بچه منم نمیگرفت تا چند روز حالم بد سد بخاطر همین استرس گرفته بودم چون بعد چند روز سینها زخم میشه خون میاد با شیر دوش تا آخر ک نمیشه اینجوری شید داد رفتم بیمارستان ماما ک اومد بالا سزم گفت ببین دخترم بچه از گشنگی هیچیش نمیشه شده ۴ ساعت یسزه گریه کنه زیر سینهات بزار گریه کنه آخرش میگره اومدیم خونه ۵ ساعت تمام همسرم نزاشت دیگ شیر بدوشم من گریه میکردم نگفتم ترو خدا بچه هلاک شد گفت ن سر ۵ ساعت بچم سینم گرفت خداروشکر الان دیگ چند روزی میشه دیگ سینه خودن میخوره حال منم خوب شد از وقتی سینم گرفت دیگ استرس ندارم تموم شد راحت شدم
اگه میبینی راه داره بزار سینتو بگیره منم این کارو کردم خیلی سخته هربار شیر بدوشی تا به شیشه عادت نکرده هرجور شده بزار سینتو بگیره
ولی اگه نمیگیره بین ۳۰ تا ۴۰ سیسی باید بدی
۳۰ یا ۴۰سی سی
چرا رابط سینه نمیگیری مثل سر شیشه اس بهتره که
سعی کن سینه ات بگیره اینجوری اذیت میشی
سینه بده بهش بذار عادت بکنه ، شیرت خشک میشه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.