من که هنوز نبردم چون ۶۰ روزش نشده اما واقعا استرس دارم
دوماهگی سبکه زیاد سخت نیست فقط مرتب حوله سرد بزار براش من کمپرس یخ میزاشتم
قبل ازواکسن زدن بهش استامینوفن بده وقتی که واکسن زدی اومدی روی جای واکسن استامینوفن بزن
روز قبلش ببرش حموم
قبل واکسن شیر بده بهش
بعد واکسن پاراکید دوبرابر وزنش چهارساعت یبار بده به مدت دو روز
روز اول کمپرس سرد بزار
روز دوم کمپرس گرم
شب اول مراقب تبش باش
من شنبه باید برم.استرس دارم برای بچه
من دوروز پیش زدم خیلی بد بود خیلییییی
پاشو تکون میداد جیغ میزد تب شدید
فقط بگم اینم یه چالشه پر از نگرانیه که تب نکنه کمپرس سرد بزار که دردش اروم شه بعد گرم بزار که پخش بشه و سفت نشه اب هم نزن به پاهاش🙃🙃 تازه میخواد یادت بره چقدر سخت گذشت که دوباره نوبت واکسن چهارماهگیش میرسه😂😂😂
من یه هفته دیگه میرم از الان استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.