۵ پاسخ

منم داشتم دکتر بهم قرص هیوسین داد که زمان درد بخورم خوب شدم

ای خدا کاش زودتر تموم بشه واقعا دیگه کشش ندارم

من هفته سی و یک اینجور بودم رفتن دکتر گفت شیاف بزار استراحت کن بالشت هم بزار زیر پاهات رعایت کردم بهتر شدم

منم گاهی میشم

من گهگاهی درد پریود دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 😍🥰 مامان هدیه خدا 😍🥰 ۹ ماهگی