نگووو از درد نگوووووو😖😖😖 خسته شدم یعنی از هفته شما شروع شد همچنان ادامه داره دکترم عین خیالش نیست
اره منم زیر دلم درد میکنه هرازگاهی هم سمت پچم تیر میکشه یا سمت راستم به دکترم گفتم من زیر شکمم زیاد درد میکنه گفت موردی نداره
درد پریودی دکتر دلرو میده
بمن گفت هر وقت درد داشتم ایزوکسوپرین بخورم
آره درد ک پدر در آورده طبیعی حتما بچه پایین
اره منم دقیقا یک هفته داشتم بعدش خوب شد
اگه بچه اول طبیعیه ،لگن داره بزرگ میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.