خب خیلی راحت تره به نسبت سینه مادر منم شیشه دادم واقعا به سختی سینمو میگیره
ولی سر شیشه ای که میدم به بچم خیلی کنده یعنی دقیقا مثل سینه مادره که شیر کم میره واسه همون سینمو ول نکرده
بیا سینتو بدوش
با قطره چکون وقتی سینت رو گذاشتی دهنش یکم از بغل سینت بریز تا ترغیب شه بیشتر بخوره یا مثلا جای شیر خودت شیر خشک بریز رو سینت همینجور که مک میزنه با قطره چکون بریز
درست میشه عزیزم
من شیرم کم شده اومدم سه روز با شیشه بهش دادم وای روز سوم هر کاری کردم سینه نمیگرفت منم دیگه شیشه بهش ندادم با قطره چکون کنار سینم میدمش
خب قبلا کمکی میدادی؟ دیگه بچه شیشه شیرو میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.