من هنوز پریود نشدم سر پسر هام هم تا پنج شیش ماه نشدم
واییی کابوسه بخدااا،عین من 😅😂😂😂😂🤣
من ۲۷ روز خونریزی داشتم
۱۰ روز نداشتم
باز ۱۰ روز پریود شدم
الان چند روزه خوب شدم تا کی رو خدا داند🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
گریه نداره گلم ی چی طبیعی پریود شی
من 3 ماه مداوم خونریزی داشتم رفتم دکتر سونو گفت ضخامت رحم ت نازک شده. ☹️😐
عزیزم شما وقت میکنی با بچه صبحانه هم بخوری
من تا حداکثر ده روز خونریزی و لک بینی داشتم بعدش ترشح زرد شد الانم گاها ترشح میاد
منکه 65 روز خونریزی داشتم چی😭😭آخرشم فهمیدم یه تیکه از جفت مونده توی رحمم😭کورتاژ شدم😭هم درد زایمان کشیدمو هم بدبختی کورتاژ
منی که هنوزم لکه بینی دارم آخه کی تموم میشه پس امروز ۴۰روزه
منم دیروز شدم ب خواهرم میگم پریود شدم میگه خداروشکر حامله نیستی پریود شدی🤣از دستم عاصی شدن
خخخ مبارکه😆😆😆
😂😂😂😂کی تموم میشه این کابوس🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.