خانوما دکترم قرص( ایزوکسوپرین 10) داده برام برا چیه؟

۳ پاسخ

واسه انقباض

برا منم داده انقباض و زایمان زودرس

شل کردن عضلات صاف رحم، برای کاهش انقباض
جریان خون رسانی رو هم افزایش میده

سوال های مرتبط

مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی