منم شکمم کوچیکه
حتی خود دکترمم گفت کوچیکه اما سونو وزن دادم وزن نینی عالی بود
والا برای من ربط داشت من شکمم خیلی کوچولوعه رشد بچه م دو هفته عقبه،دو هفته یکبار هم سونو رشد و داپلر انجام میدم
نه بابا زمان دخترم اصلا شکم نداشتم تازه از آخر ماه هفت شکم درآوردم یک کوچولو
موقع زایمان وزن دخترم ۳۶۰۰ بود
هیچ ربطی نداره به تغذیه و ژنتیک وزن جنین
من خودم شکمم از ماه اول دکتر گفت بزرگ بزرگ تا به الان خوشبختانه وزن نی نیم خوب به شکم نی
نه ربطی نداره من میرم سونو شکمم خیلی بزرگ نیست ولی بیشتر از حد نرمال نسبت به سنش میزنه همیشه کلی وقت داری برای وزن جنین .. بستنی و مغزیجات بخور گوشت کبابی و اب زیاد و انواع توت ها
اصلا مربوط نیست عزیزم نگران نباش.
وزن گیری جنین مهمه ک تا حدودی ب ژنتیک و رحم هم مربوطه
عزیزم نگران نباش عمه ی من یه ذره هم شکم نداشت بچش شد ۵کیلو
دقیقا به منم همینو میگن ، میگن وااااای اصلا شکم نداری انگار حامله نیستی😒 برات مهم نباشه اگه شکمم خیلی بزرگ هم بود میگفتن واااای انگار بهت میخوره ماه اخرت باشه، مردم حرف زیاد میزنن
وای دقیقا مثل من
مال من تو این ماه کوچیکه ولی وزنش آخرین بار خوب بود استرس نگیر
من تازه یه سری اقوام عید اومدن گفت الان دخترای این دوره زمونه رژیم میگیرن هیکلشون خراب نشه😁😁
من فک میکنم اونقدر بی ربط هم نباشه ،بالاخره بچه ۴ کیلویی و بچه ۲۵۰۰ باید هم شکم مادر فرق کنه
مال منم خیلی کوچیکه ،وزنش هم کم بود دکتر بهم لیدی میل داد الان وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.