سرده با زنجبیل و دارچین قاطیش کن گرم شه
سرد
بهتره با خرما یا مویز خورده بشه
یا چوب دارچین بندازی توی قوری با چای دم بکشه
طبعش گرمه 😑
طبع چایی سیاه گرم هست کی گفتهههههه سرده؟؟؟
سرده ولی میتونی با دارچین . زنجبیل.هل و گل از سردی درش بیاری
سرده
چای سیاه سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.