۲ پاسخ

من رفتم یک ماهگی دکتر تغذیه بهش دارو داد اشتها آور بود گفت باز چهار ماهگی برم پیشش
شربت زینک داد و روغن mct oil

سوال منم هست

سوال های مرتبط