۹ پاسخ

برا منم همونه چیزی بخورم دیگه تا سه چهار ساعت ازش خبری نمیشه

برای منم همینه دقیقااااا گرسنم میشه نمیدونی چه سرتقی میشه

برای من ۶صبح ناشتا شروع میکنه تکون‌های شدید خوردن پا میشم سریع یک چیزی میخورم ساکت میشه😅

مثل نینیه من😂😂😂😂
همشم سر این ب شوهرم میگم از الان معلومه ب تو رفته😂😂

شکموعه 🤣

برا منم گشنش میشه لگد میزنه
ولی وقتی سیر هم میشه باز لگد میزنه انگار انرژی میگیره تازه شروع میکنه 😂

آخی میگه گشنمه پاشو بهم غذا بده
نی نی منم همیشه تکون میخوره
صبحها هم کا ناشتا هستم تکون میخوره

وای عین منی
من وقتی گشنمه تو شکمم یه غوغایی بیا و ببین😂

وقتی گشنته داره فوشت میده که پاشو یه چیزی بخور منم گشنمه بعدش اروم میشه😂

سوال های مرتبط