۳ پاسخ

من فک کنم الان دارم زیرسینم میسوزه وکتفمم دردمیگنه فقط سوزشش قابل تحمله علایمم گه میگه کیسه صفراس خداکنه نباشه هنوز سنو ندادم

من توبارداری اینطور شدم فعلا پیگیری نکردم🥲

من تو دوران بارداری درگیر بودن الانم درگیرشم حتی فاصله بین دردام بیشتر شده به خاطر بچم اصلا دوست ندارم برم عمل چون شیر خودمو میدم

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی