کسی یعنی اینجا تنبلی تخمدان نداشته🫠🫠

تصویر
۱۱ پاسخ

پیاده روی کن
قند و شیرینی و فست و فود حرف کن
ورزش کن
رقص برو
حرکات اصلاحی تو خونه انجام بده
سبزیجات بخور

کتایون بختیاری با نسخه اول باردار شدم

تودوران پریودی عرق فراسیون بخور برا تنبلی عالیه

اصل اول و مهمش تنظیم خواب و کنترل استرس و آرامش هست تااااا موارد دیگ
اگر اصولی رعایت بشه ۳ماهه نتیجه شگفت انگیزش معلوم میشه

من تنبلی داشتم ولی الان سه تا بچه دارم🤣😅
به نظر من اگر فقط علم و وجدان مهمه برات برو دکتر ویدا رضوی
خیلی خیلی خیلی باسواده
ولی سگ اخلاقه
ولی کلا ب نظرم ب جز مشکلات خیلی مهم و حاد
برای بارداری اصلا نباید رف دکتر

اصلاح سبک زندگی فقط ب حذف قند و شکر و ترشی نیست که

شماهایی که تنبلی دارید میشه از مدل پریودتون بهم بگید؟ آخه قضیه از این قراره که من باید ۲۵ میشدم که دو روز فقط لک بینی قهوه ای داشتم و با ادرارم یکم خون اومد دیگه قطع شد تا امروزم خبری نبود ماه قبل هم دوروز لکه بینی داشتم فرداش پری شدم ..یکی میگه لانه گزینیه یکی میگه تنبلی تخمدانه، والا نمی‌دونم تا حالا اینجوری نشدم ، فکرم درگیره میشه بگید ببینم تنبلی دارید مثل من پریود شدین یا چی؟

عزیزم‌میگن تنبلی تخمدان فقط با اصلاح سبک زندگی خوب میشه نه با قرص های هرمونی

منم خفیف دارم

منم خفیف دارم

من دارم

سوال های مرتبط

مامان معین مامان معین هفته پنجم بارداری