۸ پاسخ

نمیخواد کاری کنی خودش میره طبیعیه همه نوزادا یک ماه اول دارن پسر منم داشت بعد دو سه بار حمام رفت

مثل پوست من شده 😄عزیزم💚

داره اب زیر پوستش میافته اون جوشا طبیعیه خودش میره

پماد ان ان بهش بزن ادویه نخور خودت

براپسرمنم اینجوری بودالان گم شده

پماد ممتازول بزن میره عزیزم

اگر همسرت ریش داره بگو بوس نکنه بچه رو چون از ریش های مرد میریزه بیرون برای دخترم چندتا دونه ریز سفید میزنه حالا باز ببین بقیه چی میگن

گرمیجات خوردی

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی