۴ پاسخ

بچه من نشوده این جور برای چی

فقط دست نزن چرب هم نکن هیچ کاری نکن خودش خوب بشه...بهداشت گفت تا شش ماهگی همینجوری میشه و باز خوب میشه حتی شاید چرک کنه

طبیعیه پسر منم اینطور بود دست نزدم خوب شد

طبیعیه واسه همه میشه دست نزنید خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی