چرا پس جای واکسن بدو تولد دخترم نمیاد بیزون

۵ پاسخ

سلام عزیزان جای واکسن بچه های شما در اومد پسر منم دوماهشه هنوز درنیومده خیلی نگرانم

واس پسر منم اندازه یه سر سوزن فقط قرمزی داره ولی هنوز بیرون نزده

وای دخمل منم در نیومده

واسه دختر من تازه دو روزه اومده بیرون

واسه پسرمنم نیومده

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ویانا و دلارام مامان ویانا و دلارام ۹ ماهگی