۷ پاسخ

نوش جونش گوشت بشه ب تنش❤️

چه حیاط باصفایی😍چشام قلبی شد

خورد ؟دوس داشت؟

عدس هم اضافه کنید خیلی خوشمزه میشه

نوش جونش

اولیاشو با جو دوسرپرک درست کن که خیلی مقویه ، الان برنج یکم براش سنگینه

پسر من که طعمشو دوس نداشت😅

سوال های مرتبط

مامان سورنای قندعسل💚 مامان سورنای قندعسل💚 ۸ ماهگی