۸ پاسخ

اگه گریه نمیکنه و مدام شیر نمیخاد خب بزار بیدار باشه

توخوبه ازساعت 9من ازساعت 5صبحه

خوابشو داره تنظیم میکنه😅 خوابش کمتر میشه.بعدش ی کمپرسی آسفالت و یه غلتک واسه دهن ما

دختر منم دیشب ساعت یک بیدار شد تا ۳ فقط جیغ زد واز خوابید هر یه ساعت هم بیدار میشد . از ۱۰ هم بیداره ولی ساکته فعلا

من شبا تا صب بیدارم🥴

شیر خشک بده تخت میخوابه

منم از کله سحره بیدارم

پسرمن از ۶🥺🥺🥺🥺🥺🥺

سوال های مرتبط