مامانا پریود بعد زایمان چقد‌ سخته☹️دارم پوره میشم

۷ پاسخ

وای منم داغونم

منی که هنوز نشدم🫠

اره خونریزیش زیاده

چندشم میشه

خیلیییی سخته درد ندارم ولی خونریزیم خیلی زیاده

خوبه که من قبلا میمردم و زنده میشدم الان خیلی کم درد دارم موقع پریودی

با پریودی معمولی گذشته فرق داره؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان دخملی💓 مامان دخملی💓 ۱۴ ماهگی
مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی