۸ پاسخ

بجز سوپ اینا
انواع کته مثلا
کته نرم با کره بدون نمک
کته و مرغ وسیب زمینی
کته و گوشت
عدس پلو با کوفته ریز فلقلس
کباب تابه ای و کوفته
و...
کوکو سیب زمینی

مسئله اینه دختر من هییییییچی نمیخوره وگرنه تنوع غذایی میدم براش،دریغ از یک قاشق غذا خوردن.دیگه بریدم
خیلی هم کوچولو و کم وزنه

خوب میکس کن شاید میترسه نمیخوره صاف صاف باشه مث فرنی

پسر منم نمیخوره

راستی من هیچ سرخ کردنی ای نمیدم،ندی بهتره،چون تو کامنتا دیدم کوکو گفتن

پسرای من عاشق سیب زمینی هستن منم ریزاشو میپزم پوست میکنم درسته میدم دستشون میخورن
توی این ماه بیشتر دوست دارن خودشون بخورن برای همین این مدل غذاها بیشتر پسنده شونه تا سوپ،کته و مرغ درست میکنم مرغ هارو ریش میکنم گلوله کوچک میدم بهشون،برنج هم توپک های کوچیک،ماست رو با پودر سنجد قاطی میکنم،هرچی نخورن با ماست میخورنش،نون و پنیر،سیب زمینی هارو خلال میکنم توی سرخ کن بدون روغن میذارم یکم مزه دارشون میکنم با نمک و زردچوبه و روغن زیتون اونم میدم بهشون خوب میخورن،یکی از قل هام هم تخم مرغ دوست داره الرژی هم نداره درسته میدم بهش خودش به زردش میرسه ،یکی از قل هام به هویج حساسیت داره ولی اگر آیکان جون نداره اونم جزو خوش خوراک هاست،بروکلی بخارپز رو با یه کوچولو پنیر ماجان مزه دارش میکنم میخورن،کلا چون مزه دار دوست دارن دیگه بی مزه بهشون نمیدم

چی میدی که نمیخوره؟

سلام منم همین مشکل دارم

سوال های مرتبط