۱۰ پاسخ

بخاطر تاریخ جون بچتو به خطر ننداز اخه چه اهمیتی داره کی باشه تاریخ تولدش🙄🙄

من ۳۸هفته و دو روز سزارین شدم میشد ۲۹ شهریور ..میخواستم ۲۶ام انجام بدم ک با پدرش هم تاریخ بشن دکترش گفت زیر ۳۸ ب هیچ عنوان انجام نمیدم. حالا ببین دکتر خودت چی میگه

ببخشید با احترام
واقعا برام سواله چه فرقی میکنه تاریخ تولد بچه رنذ باشه یا نباشه
تو عمرمون توی چهارتا برگه مینویسیم تاریخ تولد
خوب فرقش چیه

اصلا قصد جسارت ندارما
کلا برام سواله

منم دوست دارم بندازم۵/۵ البته اگه مشکلی نباشه

اره میشه منم دخترم ۳۷هفته بدنیا اوردم مشکلیم نداره

از تاریخی که سونو برای زایمان بهت‌گفته ده تا دوازده روز میتونی بیای عقب تر

بذار یهو 6 ، 6 بچه هم بزرگتر

مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم، گروهمون چت و روزمرگیه ❤️🍬
@mamane_kocholo اینجاست

بعضی بیمارستان خصوصیا قبول میکنن البت اگر دکترت اجازع بده که همشون با زیزمیزی حل میشع

فکرنمیکنم، از ۳۸ هفته ب بعد سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری