۶ پاسخ

عزیزم از هرچیزی ممکنه،برو دکتر

قلبته عزیزم حتما برو بیمارستان نوار قلب بگیر من قلب درد داشتم قفسه سینم خیلی تیر میکشید رفتم اکو گفتن گشادی دریچه دارم

اینکه میگید دردش میزنه پشت درد معده ست چون اگه قلب بود دست چپتون از شانه تا نوک انگشت تیر می کشید.

صبح تا 11 برو بیمارستان بخش قلب بیرون هزینششششش اینقدد زیاده ادم میتونه ی قلب نو بخره باهاش

احتمالا معدته چون اگه از قلب باشه تو خود قلب درد احساس نمیکنی بلکه احساس فشار و سنگینی تو قفسه سینه میکنی

ترش نکردی؟ اسید معده نداری؟ من وقتی ترش میکنم اینجوری میشم

سوال های مرتبط