۹ پاسخ

دخترمنم ۱۰سالشه اتقاقا دوهفته پیش اینجوری شد بردم آزمایش سونو گفتن سالمه دکترش گفت احتمالا تخمدان هاش دارن فعال میشن بخاطر اونه

شاید اپاندیسشه عزیزم ببرینش دکتر سریع

اپاندیسشه اولش میگیره ول میکنه بعد شدید میشه واسه پسرمنم دقیقا همینجور بود

چیزسنگین بلندنکرده

عزیزم اگر سمت راست هست قطعا آپاندیس
مال من یه روز یه درد کمی داشت هی کم کم بیشتر شد صبح روز بعد دیگ هی بیشتروبیشتر
و رفتم بیمارستان واسه معاینه مستقیم بردنم اتاق عمل اورژانسی و عمل باز انجام دادم ینی به حدی رسیده بود لیزری عمل نکردن
پس ببر دکتر

اونجایی شکش باد هم میکنه ؟

سلام قشنگم
احتمالا بابت بلوغ باشه عزیزم نگران نباش

چند سالشه؟ شاید وقت پریودشه☹️

ببر سون و

سوال های مرتبط