برو دکتر
ترشح سبز میگن خطرناکه پچه پی پی کرده حتما برو بیمارستام
قرص مترونیدازول ۲۵۰ هر ۱۲ ساعت و شیاف کلوتریمازول به من داد با لاکتوفم روزی یدونه خوب شدم
جای مصلحتی میری عزیزم؟
میاد بالاسرت؟
زیرمیزی نمیگیره؟
منم اینجوری بودم هر چی دارو میخوردم خوب نمیشدم دکتر قرص واژینال نوشت سریع خوب شدم
به دکتر میگفتی قرص میداد عزیزم
از کیسه آبت نبس؟؟؟؟ اگر خیلی شل و ابکیه سریع برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.