مامانا خارش شدیدسینه طبیعیه من انقد خاروندم زخم شده

۳ پاسخ

منکه اینجوری نبودم

بخاطر اینکه داره رشد میکنه و بزرگ میشه خارش میگیره زیاد نخارون شاید بعد ترک بخوره

منم این جوریم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری