۵ پاسخ

این حالتی ک میگی یماهه دهن منو سرویس کرده یچیز میخورم نیم ساعت دیگ انگار هیچی نخوردم وحشتناک ضعف می‌کنم

طبیعیه بخاطر بارداریته خاله ی منم همین جوری بود

منم همینطورم خیلی بده همش گشنمه و ضعف میکنم اگر چیزی نخورم حالت تهوع میگیرم

این ضعف فکر کنم طبیعی منم کلا اینطور استم

عزیزم تا حد زیادی طبیعی هست ولی تیرویید رو چک کن

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری