کسی بوده به بچش شیرخشک ای ار بده وزن دهی خوب باشه؟

۴ پاسخ

من تروویتال ای ار میدم ماهی یک و نیم کیلو اضافه میکرد

من بیومیل ای آر میدم اصلا وزن دهی نداره

من بیومیل ای ار میدادم اونقدر نبود البته زیاد نمیدادم کلا شیر مادر هم خیلی وزن دهی نداره

من پسرم رفلاکس شدیدداشت ببلاک ای ار میدادم خیلی عالی بود اوایل هم هرماه ۱تا۱۲۰۰وزن اضافه میکرد

سوال های مرتبط